نشست فرماندار اصفهان با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب

روشنایی ورودی روستاها، آسفال معابر، بازنگری طرح هادی، پل زیرگذر روستاها، انتقال دامداری به خارج از روستا، جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، تفکیک اراضی مسکونی و تغییر کاربری ها از اهم موضوعاتی بود که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

جلسه با شوراها و دهیاران

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان قهاب واقع در بخش مرکزی اصفهان، با اشاره به اهمیت بررسی و رفع مسائل و مشکلات روستاها، عنوان کرد: اهم مشکلات روستاها در حوزه بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، توزیع برق و جهاد کشاورزی است که باید با همکاری و همراهی  مسئولان ذی ربط و کار و تلاش جهادگونه مرتفع گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: بنیاد مسکن نسبت به تهیه ضوابط و مقررات تفکیک زمین های مسکونی داخل طرح هادی روستا اقدام و ظرف مدت یک ماه، اقدامات مقتضی در دهیاری صورت پذیرد.

احمدی افزود: طرح هادی روستاها بازنگری و اقدامات لازم پیرامون اصلاح آنها انجام گردد.

وی تأکید کرد: دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به نصب اطلاعیه و یا بنر درخصوص خرید و فروش در محدوده روستا با مراجعه به دهیاری و عدم خرید و فروش خارج از محدوده و تصرف غیرقانونی اراضی اقدام گردد.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: طرح ساماندهی و ایمنی جاده مزرعه گورت ظرف مدت یک ماه آینده، آماده و مصوبات استانی و شهرستانی آن پیگیری گردد.

احمدی اذعان داشت: مشکلاتی درخصوص حمل و نقل عمومی در روستاهای بخش مرکزی وجود دارد که انشاء ا… در آینده با پیگیری و همکاری بین بخشی درصدد رفع آنها هستیم.

وی درخصوص روشنایی جاده حتم آباد به جلادران نیز افزود: دهیاری هر دو روستا با پیگیری طرحی مشترک و مراجعه به شرکت توزیع برق، نسبت به رفع مشکل روشنایی جاده حتم آباد به جلادران اقدام نمایند.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: گزارش مصوبات اتخاذ شده در این نشست باید به صورت هفتگی به فرمانداری ارائه گردد.

گفتنی است، در این نشست که با حضور فرماندار اصفهان و مدیران بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای و شرکت توزیع برق برگزار شد، تک تک دهیاران و نمایندگانی از شوراهای اسلامی روستاها به بیان مسائل و مشکلات روستای خود پرداختند و مصوباتی نیز در راستای رفع مشکلات موجود اتخاذ گردید.

شایان ذکر است فرماندار اصفهان در حاشیه این نشست، از روستاهای آمرزیدآباد، حتم آباد و دینان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

روشنایی ورودی روستاها، آسفال معابر، بازنگری طرح هادی، پل زیرگذر روستاها، انتقال دامداری به خارج از روستا، جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، تفکیک اراضی مسکونی و تغییر کاربری ها از اهم موضوعاتی بود که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مشابه

صبح امروز (پنجشنبه)، استاندار محترم دکتر مرتضوی به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =