فرماندار اصفهان:رفع مشکلات کشور با روحیه انقلابی و بسیجی امکان پذیر است

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان دهستان براآن جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شکل گیری شجره طیبه بسیج به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال ۵۸،گفت:تشکیل بسیج از آینده نگری و هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) […]

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان دهستان براآن جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شکل گیری شجره طیبه بسیج به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پنجم آذر ماه سال ۵۸،گفت:تشکیل بسیج از آینده نگری و هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) بود که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی به تاکیدات و رهنمودهای بیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت بسیج و کارکردهای عقیدتی ، تربیتی و دینی بسیج در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن اشاره نمود و افزود :بسیج در همه عرصه ها ی نظامی ، تربیتی، خدماتی و جهادی حضور موفقی دارد و متعلق به همه اقشار مردم است.

فرماندار اصفهان از بسیجیان بعنوان افرادی یادکرد که برای یاری دین خدا و خدمت به مردم درسخت ترین شرایط،  تمام هستی و جان خود را فدای عزت و اقتدار ایران اسلامی نمودند.

احمدی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در کشور و لزوم رفع این مشکلات گفت:با همت و همدلی و روحیه انقلابی و بسیجی  و با بهره گیری از ظرفیتهای موجود می توان ضمن  رفع مشکلات ، شاهد عزت ، اقتدار و بالندگی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار اصفهان در پایان  همایش با حضور در گلستان شهدای پیله وران ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان ، با تعدادی از خانواده شهداء دیدار و گفتگو کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =