پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، سالروز وفات حضرت ام البنین (س) را که با عنوان روز تکریم مقام مادران و همسران شهدا نامگذاری شده را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)  را که با عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده را به تمامی مادران و همسران شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت ام البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگ بانویی است که با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گرانقدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه کردند.

اینجانب ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) را که با عنوان روز تکریم از مقام و منزلت مادران و همسران صبور و با ایمان شهدای والامقام نامگذاری شده است را تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان عالیقدر را مسألت می‌نمایم.

                                                                                              

                                                                                   

 

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =