سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر برگرفته از جهاد تبیین حضرت زینب (س) است

  طی مراسمی زمین چمن مصنوعی پایگاه هوایی شهید بابایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در این مراسم با اشاره به ۱۹ بهمن ماه ، سالروز نیروی هوایی و […]

 

طی مراسمی زمین چمن مصنوعی پایگاه هوایی شهید بابایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در این مراسم با اشاره به ۱۹ بهمن ماه ، سالروز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت کبری(س) گفت: جهاد تبیین و افشاگری های حضرت زینب کبری (س) و همچنین ائمه معصومین علیهم السلام باعث شد تا واقعه عاشورا ماندگار شود و رسالت امروز ما تبیین ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی بویژه نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از امنیت کشور است.
وی با تشریح وقایع عاشورا و جهاد تبیین حضرت کبری (س) اظهار داشت: یقینا سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر و ماندگاری حماسه عاشورا بر گرفته از جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) است.
احمدی با تاکید بر ادامه راه جهاد تبیین و بیان ایثارگریهای شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد : به برکت ایثارگریها ، مجاهدتها و خون این عزیزان ، ما در آسایش و رفاه هستیم و باید قدردان این آسایش و امنیت باشیم.
فرماندار اصفهان با بیان این سئوال که ما در این دوره چه نقشی می توانیم داشته باشیم افزود: اکنون ما وظیفه داریم با کار و تلاش شبانه روزی به مردم خدمت کنیم و با ارائه خدمات به مردم ، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
ایشان با تقدیر از پیگیریهای مجدانه فرمانده پایگاه و سایر مسئولین در رفع مشکلات و ارئه خدمات به ساکنین این منطقه گفت : امیدواریم با افتتاح این زمین چمن مصنوعی در آینده شاهد پرورش قهرمانانی باشیم که کار خود را از این زمین شروع کرده اند.
وی با بیان این که پایگاه هوایی شهید بابایی جزء محدوده خدمات رسانی فرمانداری اصفهان است، افتتاح زمین چمن مصنوعی این پایگاه هوایی را به فال نیک گرفت و افزود: ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در این منطقه موجب فراهم نمودن نشاط برای ساکنان و کارکنان آن خواهد شد .
قابل ذکر زمین چمن مصنوعی پایگاه هوایی شهید بابایی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + پانزده =