دعوت فرماندار اصفهان از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

فرماندار اصفهان طی پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان برای حضور پرشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم ا… ۲۲ بهمن، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم ا… ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی ، وحدت کلمه ، حقیقت خواهی ، ظلم ستیزی ، بیداری و آزادی خواهی مردم با رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست .

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از روزهای آغازین این حرکت بالنده، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اظهار شگفتی از این پدیده بی نظیر معترفند که در مقابل سیل اراده مردم فهیم و خداجوی ایران یارای مقاومت ندارند و در مقابل عزت و اقتدار آنان سر تعظیم فرود آورده اند؛ چراکه انقلاب ما در سایه پشتوانه‌های مردمی جاودانه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم ا… ۲۲ بهمن، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان دعوت به عمل می آید که با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم ا… ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق نموده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، توطئه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی را برملا سازند.

                                                                                                            

                                                                                     

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =