فرماندار اصفهان: اصناف و بازاریان خود به بهترین نحو می توانند بازار را هدایت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل کنند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اصناف و بازاریان خود به بهترین نحو می توانند بازار را هدایت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل کنند و انشاء ا… این سیاست را با جدیت ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با فرماندهان پایگاه های بسیج اصناف اصفهان، با اشاره به شرایط ناخوشایند کشور پیش از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارای دستاوردهای ارزشمندی بوده است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به طور کامل آنها را شرح داده اند.

فرماندار اصفهان با اشاره به نقش مهم اصناف در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اصناف در تشکیل اجتماعات، مقابله با انحرافات، تبعیت از روحانیت و ترویج افکار و گفتمان حضرت امام خمینی (ره) نقش مهمی را ایفا نمودند و در این را شهدای والامقام بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند.

احمدی افزود: اصناف و بازاریان خود به بهترین نحو می توانند بازار را هدایت، برنامه ریزی، نظارت و کنترل کنند و انشاء ا… این سیاست را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام ا… دهه مبارک فجر، تأکید کرد: بسیج اصناف باید برای بزرگداشت ایام ا… دهه مبارک فجر همت کنند، چراکه اصل انقلاب بر مبنای دین و بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

فرماندار اصفهان در ادامه افزود: اصناف برای پخش اذان و اقامه نماز اول وقت اقدام نمایند که این مهم برکات معنوی دنیوی و اخروی بسیاری را به همراه خواهد داشت.

احمدی تصریح کرد: ما باید با همکاری درون بخشی و بین بخشی در راستای رفع مشکلات اصناف اقدام نماییم.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =