فرماندار اصفهان: شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ در اولویت قرار گیرد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید با وحدت و همدلی، شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ را در اولویت قرار دهیم که این مهم احقاق حقوق بیت المال، رضایت مردم و خشنودی پروردگار سبحان را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه ویژه برخورد با تخلفات ساختمانی و همچنین حفظ کاربری اراضی کشاورزی شهرستان، با اشاره به ابعاد مختلف تخلفات ساختمانی، عنوان کرد: ما به ابعاد مختلف تخلفات ساختمانی چه در داخل و چه در خارج از حریم و محدوده شهر و روستا باید از زوایای متفاوتی توجه کنیم و نقش دهیاری، سازمان عمران و شهرداری در پیشگیری از این تخلفات مشخص گردد.

فرماندار اصفهان افزود: فرآیند برخورد با تخلفات ساختمانی در روستا را باید بررسی و پیگیری های لازم برای اصلاح آن صورت پذیرد.

احمدی تأکید کرد: مشاورین املاک غیرمجاز را باید پلمپ و مشاورین املاک مجاز را نیز باید ساماندهی و توجیه نماییم.

وی پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: پیگیری و پیشگیری از تخلفات ساختمانی و عدم تخصیص انشعابات موقت طولانی مدت به آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: اقدامات ما باید به صورت منطقه ای و هماهنگ باشد تا بتوانیم تأثیر اقدامات صورت گرفته را به خوبی مشاهده کنیم.

احمدی تأکید کرد: اکیپ پیشگیری و برخورد با تخلفات در روستاها راه اندازی و ساز و کارها و فرآیند قانونی آن مشخص گردد.

فرماندار اصفهان افزود: ما باید با وحدت و همدلی، شناسایی و برخورد با متخلفین بزرگ را در اولویت قرار دهیم که این مهم احقاق حقوق بیت المال، رضایت مردم و خشنودی پروردگار سبحان را به همراه خواهد داشت.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =