فرماندار اصفهان ازآمادگی کامل شهرستان برای بازگشایی مدارس خبر داد

فرماندار اصفهان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای بازگشایی مدارس، با بیان اینکه همه کارشناسان اعتقاد بر حضوری شدن آموزش و پرورش و دانشگاه ها دارند، تأکید کرد: آموزش و پرورش کشور ما نیز باید از ۱۴ فروردین با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی حضوری شود تا بتوانیم به ارتقا علمی دانش آموزان کمک کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برای بازگشایی مدارس، با بیان اینکه همه کارشناسان اعتقاد بر حضوری شدن آموزش و پرورش و دانشگاه ها دارند، تأکید کرد: آموزش و پرورش کشور ما نیز باید از ۱۴ فروردین با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی حضوری شود تا بتوانیم به ارتقا علمی دانش آموزان کمک کنیم.
فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم اجرای سیاست های دولت درخصوص حضوری شدن مدارس، عنوان کرد: ما باید دنباله روی سیاست های دولت باشیم و با همکاری و تلاش مضاعف بین بخشی، مشکلات احتمالی موجود پیرامون بازگشایی و حضوری شدن مدارس را مرتفع سازیم.
وی بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه های مربوطه برای حضوری شدن مدارس تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی و ایمنی، آمادگی کامل را برای حضوری شدن مدارس داشته باشد؛ چراکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نقش مهمی در پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا خواهد داشت.
فرماندار اصفهان افزود: آمادگی کامل در حوزه حمل و نقل دانش آموزان، از اهمیت والایی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
احمدی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درخصوص آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس، تأکید کرد: دستگاه های مربوطه به شیوه های مختلف بویژه فضای مجازی، و آموزش و پرورش نیز از طریق شبکه شاد، آمادگی کامل برای حضوری شدن مدارس را اطلاع رسانی کنند.وی افزود: صدا و سیما به طور مکرر در برنامه های مختلف نسبت به اطلاع رسانی درخصوص حضوری شدن مدارس اقدام نماید.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس رانی نسبت به تقویت خطوطی که به دانشگاه های آزاد، پیام نور و اصفهان منتهی می شوند، توجه ویژه ای داشته باشند تا سرویس دهی منظم و بدون حادثه ای ارائه شود.
احمدی اذعان داشت: با مشارکت شبکه بهداشت ۱ و ۲ و آموزش و پرورش واکسیناسیون در مدارس و برای دانش آموزان صورت پذیرد.وی افزود: آموزش و پرورش نسبت به اجرای برنامه ای تحت عنوان «زنگ بازگشایی مدارس» در روز چهاردهم اقدام و در این خصوص اطلاع رسانی نماید.فرماندار اصفهان به والدین دانش آموزان اطمینان خاطر داد که بازگشایی مدارس با آمادگی کامل و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد شد و والدین در این خصوص نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =