پیام فرماندار اصفهان به مناسبت ۱۲ فروردین ماه ، روز جمهوری اسلامی

فرماندار اصفهان در پیامی، یوم ا… دوازده فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان تبریک گفت

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، یوم ا… دوازده فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم ا… دوازده فروردین ماه در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که یادآور بهار انقلاب و نویدبخش تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران اسلامی است. این روز بزرگ، روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت غیور ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است. نهالی که آن روز، ایرانیان از هر قوم و نژاد و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.
امروز با گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش در جهت حفظ وحدت، انسجام ،اقتدار و موفقیت نظام در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، ضرورتی انکارناپذیر است و حرکت در مسیر شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» نامگذاری شده گام موثری در جهت پیشرفت، توسعه و خودکفایی میهن عزیزمان است.
اینجانب فـرا رسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و روز بعثت انقلاب اسلامی، را به عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتکال به الطاف الهی، تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با همراهی مردم شریف کشورمان، ایران اسلامی سرافرازتر از گذشته مراتب بالندگی را سپری نماید.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =