پیام فرماندار اصفهان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شوراها

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اصفهان، تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شورا را به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اصفهان، تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنان در اداره امور کشور یکی از مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.
واضح است که نهاد مقدس شورا که بنیان آن برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآن کریم است، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشیده و به برکت این اتفاق مهم، نقش آفرینی مـردم در تعیین سرنوشت خویش دو چندان شده است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شورا به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران این نهاد مقدس و مردمی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق این عزیزان را در راستای انجام رسالت خطیر و بزرگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان اصفهان از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
محمدعلی احمدی
فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =