فرماندار اصفهان : ما وظیفه داریم از تولید ،تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان حمایت کنیم

فرماندار اصفهان به اتفاق بخشدار و تعدادی از مدیران شهرستان از دامداری نمونه صنعتی واقع در بخش مرکزی بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات موجود این دامداری پرداختند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (چهارشنبه)، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق بخشدار و تعدادی از مدیران شهرستان از دامداری نمونه صنعتی واقع در بخش مرکزی بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات موجود این دامداری پرداختند.
فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از دامداری نمونه صنعتی در بخش مرکزی، اظهار داشت: این دامداری به تشخیص اداره جهاد کشاورزی، امور دام و دامپزشکی شهرستان، با ۲ هزار رأس گوسفند واقع در بخش مرکزی، در شرایط اقتصادی کنونی تولید خوبی را داشته که نمونه شناخته شده است.
احمدی با بیان اینکه اصلاح نژاد دام، یکی از شاخصه های بارز این دامداری است، افزود: براساس نظر کارشناسان، این دامداری می تواند به قطب مهم اصلاح نژاد دام که نتیجه آن افزایش تولید است برای استان تبدیل شود.
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات موجود این دامداری، عنوان کرد: انشاء ا… با هماهنگی اداره محیط زیست، جهاد کشاورزی، امور دام، دامپزشکی و بخشداری مرکزی، گام های مؤثری در راستای رفع مسائل و مشکلات این دامداری برداشته خواهد شد.
فرماندار اصفهان افزود: به کار بردن روش های نوین و علمی و ابداعات بسیار خوب که باعث صرفه جویی در مصرف آب، برق و همچنین کاهش خوراک دام و هزینه ها و در نهایت افزایش تولیدات سالم شده است، به عنوان یکی دیگر از شاخصه های برتر این دامداری است.
احمدی اذعان داشت: ما وظیفه داریم به تولید، تولیدکنندگان و افرادی که اشتغال آفرینی می کنند، کمک کنیم.
وی در ادامه گفت: بحمد ا… شاهد موفقیت های خوبی در این دامداری بودیم که انشاء ا… اینگونه واحدهای تولیدی در سطح استان و شهرستان توسعه یابد.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه کمک به اینگونه واحدهای تولیدی می تواند بستر ساز صادرات بین استانی و حتی برون مرزی باشد، تصریح کرد: دامداران صنعتی و سنتی نیز با الگو گرفتن از این روش ها می توانند به کاهش هزینه ها و تولید بیشتر بپردازند.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =