تاکید فرماندار اصفهان بر مشارکت و هم افزایی دستگاه های مسئول برای آغاز سال تحصیلی

فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ویژه نواحی یک و ۵، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، بر مشارکت همگانی دستگاه های اثرگذار برای برنامه ریزی و هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد

 

به گزارش روابط عمومی فرماندار اصفهان ، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ویژه نواحی یک و پنج، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، بر مشارکت همگانی دستگاه های اثرگذار برای برنامه ریزی و هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: مشارکت و هم افزایی همگانی دستگاه های مسئول برای آغاز سال تحصیلی جدید سبب می شود تا سال تحصیلی بدون دغدغه برای دانش آموزان و خانواده های آنان و معلمان در ابتدای مهر ماه فراهم شود.
فرماندار اصفهان افزود: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش برای آماده سازی مدارس و بازگشایی با عنوان «پروژه مهر» اجرا می شود که امسال با توجه به حضوری شدن مدارس از ابتدای سال تحصیلی این پروژه باید با مشارکت و هم افزایی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مربوطه با دقت و آینده نگری در موضوعاتی نظیر بهداشت و سلامت ، مسائل ترافیکی و … اجرایی گردد.
احمدی بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه تکمیل آموزش و پرورش تاکید کرد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را موثر دانست.
وی بر تعامل و هم افزایی مدیران مدارس با سایر مدیران و دستگاه ها برای استفاده از ظرفیت های موجود قانونی به منظور رفع مشکلات و توانمند سازی مدارس تاکید کرد و گفت : استفاده از پنل های خورشیدی ، همکاری با شهرداری ها برای در اختیار گذاشتن حیاط مدارس به عنوان پارکینگ و سایر اقدامات قانونی از جمله مواردی است که می توان برنامه ریزی و اقدام کرد.
فرماندار اصفهان در ادامه توجه به بهداشت و سلامت دانش آموزان و معلمان را مهم بیان کرد و افزود : به طور حتم با شروع سال تحصیلی از مدارس به طور مستمر برای رعایت بهداشت و سلامت دانش آموزان ارزیابی خواهد شد.
احمدی گفت: تاکنون جلسات مستمر و کاربردی در حوزه آموزش و پرورش و آغاز سال تحصیلی تشکیل شده تا بهترین شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شود.

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =