فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما بایستی قوانین و مقررات را بخوبی اجرا و از نهایت انعطاف های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: باتوجه به اینکه مردم شهرستان اطلاعات دقیقی از اجرای برخی پروژه های مهم شهرستان ندارند لذا دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی نسبت به اطلاع رسانی کامل در خصوص پروژه های اجرا شده و یا در دست اجرا اقدام نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان شب گذشته با حضور در دبیرستان بانو مجتهده امین واقع در شهر زیار با جمع کثیری از اهالی شهر زیار و روستاهای براآن جنوبی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، بالغ بر ۲۰۰ نفر از ساکنین شهر زیار و روستاهای براآن جنوبی با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه تفکیک اراضی، انشعابات آب و برق، واحدهای تولیدی، اشتغال، بیمه درمانی، تأمین اجتماعی، ورزش، آموزش و غیره، مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

فرماندار اصفهان در نشستی با اعضای شورای اداری شهرستان، تأکید کرد: ما بایستی قوانین و مقررات را بخوبی اجرا و از نهایت انعطاف های قانونی بهره بگیریم و در این راستا به مردم کمک کنیم.

احمدی افزود: ما انتظار داریم دستگاه های اجرایی به شرق اصفهان (شهرها و روستاهای بخش مرکزی) بالاخص شهر زیار و برخی از روستاها توجه ویژه ای داشته باشند و راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بیابند و در راستای رفع آنها بکوشند.

وی اظهار داشت: بررسی و ارائه راهکارهای قانونی پیرامون استخرها، چاه های آب و الزامات قانونی موجود، به عنوان یکی از مسائل مردم این منطقه است که می تواند الگویی برای دیگر شهرستان های شرق اصفهان باشد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: دولت انقلابی سیزدهم برای حل مشکلات آب اصفهان دارای برنامه ای زمان بندی شده است و گام های مؤثری نیز در این خصوص برداشته شده که انشاء ا… در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری در حوزه آب خواهیم بود.

احمدی افزود: کارگروهی تحت عنوان عمران روستایی با محوریت دستگاه های اجرایی، شورای بخش، شورای روستا و دهیار تشکیل و مسائل و مشکلات عمرانی روستاها بررسی و پیگیری گردد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه مردم شهرستان اطلاعات دقیقی از اجرای برخی پروژه های مهم شهرستان ندارند لذا دستگاه های اجرایی شهرستان بایستی نسبت به اطلاع رسانی کامل در خصوص پروژه های اجرا شده و یا در دست اجرا اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یک =