نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان

نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولین اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف ارائه و بررسی چشم انداز روستاهای الگویی در برنامه ریزی توسعه کشاورزی پایدار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، نشست فرماندار اصفهان با مدیر و مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان با هدف ارائه و بررسی چشم انداز روستاهای الگویی در برنامه ریزی توسعه کشاورزی پایدار برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرماندار اصفهان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد، مسائل کلی بخش کشاورزی و اولویت کاری جهاد کشاورزی به منظور ارتقائ جایگاه بخش کشاورزی در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی عنوان کرد: اصلاح الگوی کشت موجود مبتنی بر محدودیت های کمی و کیفی منابع آب شهرستان بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

در پایان، فرماندار اصفهان ضمن تقدیر از زحمات جهاد کشاورزی بویژه در تدوین برنامه جامع توسعه کشاورزی پایدار-روستاهای الگویی در خصوص اهمیت مشارکت مردمی، نهادهای اجتماعی، دهیاری ها و اتاق صنف و غیره تأکید نمود.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =