فرماندار اصفهان بر اهمیت برگزاری یادواره های شهدا تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و مشارکت مردم بایستی یادواره هایی مؤثر، کم هزینه، پررونق و مستمر برگزار کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در همایش بسیجیان منطقه براآن شمالی، خاطرنشان کرد: حرکت انقلاب اسلامی به برکت هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکتی روشن، پابرجا و مستمر بوده است.

فرماندار اصفهان افزود: در سال های گذشته، رشد حرکت انقلاب و توجه به آرمان های انقلاب در منطقه کاهش نیافته است و موفقیت های جمهوری اسلامی و پیروزی مقاومت در منطقه بیانگر این است که قدرت نرم جمهوری اسلامی رو به افزایش بوده و موفقیت ها کاملا روشن و مشهود است.

احمدی با اشاره به مشهود بودن ضعف دشمنان در منطقه، عنوان کرد: بودجه تعیین شده برای سرویس های اطلاعاتی دشمن در منطقه برای نفوذ، توطئه و ایجاد نا امنی بیش از بودجه کل کشور ایران بوده است که بحمد ا… با تدابیر خوب انجام شده با شکست مواجه شده اند.

وی تصریح کرد: بی اثر کردن تحریم ها، تقویت زیرساخت های مختلف، مبارزه با فساد، تقویت پیمان های بین المللی و غیره، ازجمله اقدامات مثبتی است که دولت انقلابی سیزدهم در دستور کار دارد و انشاء ا… با وحدت و انسجام بین بخشی و همراهی خوب مردم شاهد تحولات چشمگیری در کشور باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مطالبات بحق آنان، ما بایستی در راستای رفع این مشکلات با تمام توان و به صورت شبانه روزی گام برداریم.

احمدی تأکید کرد: جهاد تبیین و اجرای قانون افزایش جمعیت، ازجمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر بر آنها تأکید داشته اند و ما موظفیم در راستای منویات ایشان اقدام نماییم.

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره شهدا، اظهار داشت: انقلاب ما به برکت خون شهدای عالیقدر بیمه شده است از این رو یادواره ها باید با قوت برگزار گردد.

فرماندار اصفهان افزود: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و مشارکت مردم بایستی یادواره هایی مؤثر، کم هزینه، پررونق و مستمر برگزار کنیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =