فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) را تسلیت گفت

فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقیله بنی هاشم و خواهر گرانقدر سالار شهیدان و قمر منیر بنی هاشم علیهم السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با صدور پیامی، فرارسیدن پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقیله بنی هاشم و خواهر گرانقدر سالار شهیدان و قمر منیر بنی هاشم علیهم السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت زینب کبری (س) نمونه‌ی برجسته تاریخ است که عظمت حضور یک زن را در یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ نشان داد، و پیام عدالت خواهی و دفاع از حریم ولایت را در تاریخ بشریت ثبت نمود. بدون تردید این بانوی بزرگوار در حفظ کردن قیام عاشورا نقش بی بدیلی داشت و با سخنان ولایی و کوبنده خود آن قیام را به بلوغ و سرانجام مطلوب خود نائل آورد.

اینجانب پانزدهم رجب المرجب سالروز وفات شهادت گونه عقیله بنی هاشم و خواهر گرانقدر سالار شهیدان و قمر منیر بنی هاشم علیهم السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها را به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال زیارت ایشان را در دنیا و شفاعتشان را در جهان آخرت برای همه شیفتگان حضرتش مسئلت می نمایم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =