بازدید فرماندار اصفهان از یازدهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان فرزانگان امین نادریان

با حضور فرماندار اصفهان، از برگزار کنندگان یازدهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (شنبه) از یازدهمین نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب واقع در مدرسه فرزانگان امین نادریان بازدید کرد.

گفتنی است،  یازدهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب امسال از دوازدهم بهمن ماه در حدود ۳۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه استان اصفهان برپا شد. موضوع محوری این نمایشگاه ها دوگانه استعمار و استقلال است که در قالب غرفه های نمایشگاهی ارائه شد. نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه فرزانگان امین نادریان در شهر اصفهان با مشارکت دانش آموزان نخبه این مدرسه برگزار گردید.

در پایان، با حضور فرماندار اصفهان، از برگزار کنندگان این نمایشگاه تجلیل شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =