فرماندار اصفهان: اصناف باید در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی به درستی توجیه شوند

فرماندار اصفهان تأکید کرد: اصناف باید به درستی در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی توجیه شوند و آگاهی کامل و گفتمان درستی در این خصوص داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه طرح کالابرگ الکترونیکی، با بیان اینکه دولت تلاش می کند که سفره مردم کوچک نشود، اظهار داشت: دولت تلاش می کند که توزیع عادلانه صورت پذیرد و تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کند و کمترین فشاری به مردم وارد نگردد.

فرماندار اصفهان با اشاره به مزایای متعدد کالابرگ الکترونیکی، افزود: تثبیت قیمت ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است که بایستی تلاش کنیم این اقدام توأم با موفقیت باشد.

احمدی تأکید کرد: اصناف باید به درستی در خصوص طرح کالابرگ الکترونیکی توجیه شوند و آگاهی کامل و گفتمان درستی در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: به صورت شهرستانی نشستی مشترک با دهیاران و فروشگاه های تعاون روستایی برگزار و طرح کالابرگ الکترونیکی و دیگر موضوعات برای آنها تشریح و تبیین گردد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =