پیام فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار و تلاش از آغاز خلقت، به عنوان جوهره اصلی و مایه قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و امری مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است. دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی ترین تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده ؛ در این فرهنگ مقدس، کار، و تلاش عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است تاجایی که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می نمایند. از این رو یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات صادقانه و بی بدیل کارگران شریف، مؤمن و متدین ایران اسلامی را ارج نهیم.

بدینوسیله فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه کارگران زحمتکش و سختکوش شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است در پرتو الطاف خداوند متعال، ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامه ای (مدظله العالی) در راستای آبادانی کشور و سربلندی و اعتلای پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =