بازدید فرماندار اصفهان از نمایشگاه «سلام به آینده» در گلستان شهدای اصفهان

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دشمن تلاش می کند موفقیت های کشور ما را از دید مردم پنهان نگه دارد و مشکلات را چندین برابر جلوه دهد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) با حضور در نمایشگاه «سلام به آینده» که همزمان با سراسر کشور با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب به منظور امیدآفرینی در نسل جوان و نوجوان در محل گلستان شهدای اصفهان برپا گردیده، از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

فرماندار اصفهان در حاشیه این نمایشگاه، انجام اقدامات مستمر و تعریف شده مقر کتاب را یکی از ویژگی های مهم مقر کتاب برشمرد که شایسته تقدیر است و گفت: ما افتخار می کنیم که برپایی این نمایشگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای امیدآفرینی در جوانان و نوجوانان برپا شده است.

احمدی افزود: دشمن تلاش می کند موفقیت های کشور ما را از دید مردم پنهان نگه دارد و مشکلات را چندین برابر جلوه دهد.

وی تصریح کرد: ظرفیت ها، موفقیت ها و توانمندی های کشور ما در این نمایشگاه پس از مطالعات دقیق به نمایش گذاشته شده که از اهمیت بسیار برخوردار است.

گفتنی است، این نمایشگاه توسط مقر کتاب اصفهان همزمان با سراسر کشور در ۱۴ غرفه اعم از غرفه نفت، زیرساخت، سلول های بنیادی، پزشکی و داروسازی، نانو، خیال، کشاورزی، اقتصاد، هوا فضا و نظامی، امنیت، هسته ای، ورزش، امید به زندگی و زیبایی های ایران از ۱۹ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ پذیرای دانش آموزان و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای خانواده ها خواهد بود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفت =