پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه در گلستان شهدای اصفهان و مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و همایش ویژه بیعت بانوان اصفهانی با ولایت که روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه در همان مکان مقدس برگزار می گردد، دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه در گلستان شهدای اصفهان و مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و همایش ویژه بیعت بانوان اصفهانی با ولایت که روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه در همان مکان مقدس برگزار می گردد، دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تقویم رسمی کشور ما ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد.

 حضرت امام خمینی (ره) والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد مهمترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه یعنی پیروزی انقلاب اسلامی بودیم . بزرگ مردی که با درایت و دوراندیشی، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را

احیا نمود و با رهبری بی‌نظیر خویش، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناه‌گاه و امید مظلومان جهان گردید.

پانزدهم خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران علیه استبداد و استعمار بود که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی جاودانه دارد. امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، بر ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام راحل (ره) تلاش کنیم.

این‌جانب ضمن گرامی‌داشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عالیقدر شهرستان اصفهان را گرامی داشته و از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان برای حضور پرشور در مراسم ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) که روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه رأس ساعت ۱۷ در گلستان شهدای اصفهان و مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و همایش ویژه بیعت بانوان اصفهانی با ولایت که روز دوشنبه ۱۵ خرداد رأس ساعت ۱۰ صبح در همان مکان مقدس برگزار می گردد، دعوت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار اصفهان، از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان برای کسب رتبه برتر در استان در سال گذشته، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =