با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان، پروژه مخزن ۱۰هزار متر مکعبی قاعمیه در منطقه ۱۳ اصفهان مورد بررسی قرار گرفت

تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان عنوان کرد: ضرورت تسریع در اجرای این پروژه و ممانعت از توقف هرگونه عملیات عمرانی توسط شهرداری در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه بررسی پروژه مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی قاعمیه در منطقه ۱۳ اصفهان به ریاست حمیدرضا تأملی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان و با حضور نمایندگان شهرداری منطقه ۱۳ و شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اصفهان در این جلسه، باتوجه به اهمیت اجرای این پروژه در زمینه تأمین آب برای شهروندان منطقه ۱۳ بالاخص رفع مشکل فشار آب در ساختمان های مرتفع این منطقه، عنوان کرد: ضرورت تسریع در اجرای این پروژه و ممانعت از توقف هرگونه عملیات عمرانی توسط شهرداری در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

وی با اشاره به تأمین زمین معوض برای شهرداری منطقه ۱۳، افزود: گزینه های معرفی شده توسط شرکت آبفا ظرف ۱ ماه آینده توسط شهرداری منطقه ۱۳ بررسی و پس از بررسی اسناد مالکیت و قیمت پلاک ها، جلسه مجددی پیرامون اقدامات نهایی برگزار خواهد شد.

تأملی تصریح کرد: طرفین (شهرداری منطقه ۱۳ و شرکت آبفا) بر اجرای بی وقفه پروژه مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی قاعمیه تأکید داشتند و ان شاء الله مانعی در مسیر اجرای این پروژه نخواهد بود.

 

مطالب مشابه

قاسمی تصریح کرد: شورای زکات شهرستان نسبت به برگزاری جلساتی با دستگاه های مختلف اقدام و راهکارهای سهل الوصول پرداخت زکات را برای آنها تشریح نماید.

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: تمامی خیریه ها و اماکنی که زکات و فطریه های مردم را جمع آوری می کنند و یا حتی صندوق های زکات فطریه، باید شناسنامه دار و مشخص باشند.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان اظهار داشت: برای اولین بار تعداد یک یا بیشتر شعبه اخذ رأی ویژه رأی اولی‌ها در هر منطقه در نظر گرفته شده که همه عوامل اجرایی این شعب نیز رأی اولی هستند.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

فرماندار اصفهان اظهار کرد: شور و نشاط جوانی شما خستگی را در می‌کند و یکی از عنایات خداوند در این دوره از انتخابات حضور شما جوانان در این جایگاه است.

۹ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =