دیدار حضوری و چهره به چهره فرماندار اصفهان با اهالی روستاهای قهاب شمالی

فرماندار اصفهان در پایان، در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید با اشاره به مسائل و مشکلات روستاهای قهاب شمالی، بر لزوم بررسی و پیگیری مجدانه برای تسریع در رفع آنها تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در ادامه سلسله ملاقات های هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در دبیرستان پسرانه امیرکبیر واقع در شهر قهجاورستان با جمع کثیری از اهالی روستاهای قهاب شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد.

در این ملاقات که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین معاونین، بخشدار مرکزی و مشاورین افتخاری فرماندار اصفهان در حوزه های مختلف برگزار گردید، تعداد زیادی از ساکنین روستاهای قهاب شمالی با مراجعه حضوری، درخواست های خود را در زمینه تفکیک اراضی، انشعابات آب و برق، واحدهای تولیدی، اشتغال، بیمه درمانی، تأمین اجتماعی، ورزش، آموزش و غیره،

مطرح کردند که حتی الامکان در محل بررسی و پیگیری شد.

گفتنی است، فرماندار اصفهان در پایان، در جلسه جمع بندی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار گردید با اشاره به مسائل و مشکلات روستاهای قهاب شمالی، بر لزوم بررسی و پیگیری مجدانه برای تسریع در رفع آنها تأکید کرد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =