فرماندار اصفهان بر لزوم شناسایی دقیق شهدای والامقام در محلات شهرستان تأکید کرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تا ۱ سال آینده نباید در محلات اصفهان از برگزاری یادواره های شهدا طبق الگوهای تعریف شده و جدول زمان بندی تعیین شده، غفلت شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کنگره شهدای شهرستان، با بیان اینکه کنگره شهدا در شهرستان هایی که بیش از ۲ هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب کرده اند در سطح ملی برگزار می گردد و با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز دیدار داشته اند، تأکید کرد: ما باید در شهرستان اصفهان بویژه شهر اصفهان از هرگونه موازی کاری در برگزاری کنگره ملی شهدا با استان اجتناب کنیم و مسئولیت عمق بخشی به موضوع کنگره شهدا و برگزاری یادواره های شهدا در سطح منطقه ای و محله ای را برعهده بگیریم و در این راستا برنامه ریزی نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: اصلی ترین وظیفه کنگره شهدای شهرستان برگزاری یادمان ها و یادواره های شهدا در مناطق و محلات است.

احمدی عنوان کرد: رئیس ستاد یادواره شهدای منطقه را مشخص و ساختاری را تعریف نماییم و دستورکار و برنامه مناطق را تعیین کنیم.

وی بر لزوم شناسایی شهدا، تأکید کرد و گفت: کمیته جمع آوری در مناطق بایستی فعال گردد چراکه موضوع کنگره و یادواره شهدا عملیاتی فرهنگی است.

فرماندار اصفهان افزود: نرم افزار اطلاعات شهدای مدفون در گلستان شهدا دارای دسترسی محلی برای تکمیل اطلاعات شهدا بشود تا با همکاری بسیج و شهرداری بتوانیم شناسنامه دقیقی از شهدای هر محله را ارائه نماییم.

احمدی تصریح کرد: تا ۱ سال آینده نباید در محلات اصفهان از برگزاری یادواره های شهدا طبق الگوهای تعریف شده و جدول زمان بندی تعیین شده، غفلت شود.

وی افزود: علاوه بر ۱۵ منطقه شهری اصفهان، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) و بخشداری مرکزی برای شهرهای بهارستان، زیار و قهجاورستان و همچنین برای روستاها به صورت دهستانی پیشنهاد اجرایی و ساختاری را که باید تعریف شود به منظور عملیات شناسایی شهدا و برگزاری یادواره شهدا در جلسه آتی مطرح گردد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =