فرماندار اصفهان: بیشترین بافت فرسوده شهرستان در شهر قهجاورستان قرار دارد

به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود تاریخی و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور فرماندار اصفهان، از آزادگان سرافراز منطقه قهاب شمالی تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور دستگاه های اجرایی در شهر قهجاورستان برگزار شد، با بیان اینکه دامداری های مستقر در منطقه قهاب شمالی قطب تولید هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید، تأمین سلامت و بهداشت مردم خط قرمز ما بوده و در این راستا محیط زیست و مراکز بهداشت و دیگر دستگاه های ذی ربط بایستی مصوبات مربوط به این دامداری ها را با جدیت پیگیری و اجرایی نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: با همکاری دستگاه های ذی ربط مشکل آلایندگی و زیست محیطی واحدهای تولیدی در این منطقه پیگیری و مرتفع گردد و بستر لازم برای جا ب جایی آنها فراهم شود. .

احمدی با بیان اینکه بیشترین بافت فرسوده در شهر قهجاورستان قرار دارد، تأکید کرد: بایستی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان با همکاری راه و شهرسازی استان و شهرستان نسبت به ارائه بسته مربوط به اصلاح بافت فرسوده برای شهر قهجاورستان اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه هفته دولت متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: رفع مسائل و مشکلات مردم و تبیین اقدامات صورت گرفته، ازجمله مواردی است که در هفته بزرگداشت دولت بایستی مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد چراکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن اقدامات انجام شده و پررنگ کردن مسائل و مشکلات موجود و ناامید کردن مردم هستند.

فرماندار اصفهان با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، افزود: با توجه به ۴ راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هر یک از ما نقش بسزایی را در برگزاری مطلوب انتخابات در تراز مردم اصفهان برعهده داریم.

احمدی تأکید کرد: باید تعاملی فی مابین شهرداری و شرکت توزیع برق برای روشنایی معابر در شهر قهجاورستان انجام گردد و در صورت ضرورت معاونت عمرانی فرمانداری جهت انجام هرگونه هماهنگی لازم اقدام نماید.

وی افزود: تدابیر لازم پیرامون مرکز جامع سلامت شهر قهجاورستان و حتی الامکان شبانه روزی کردن آن اتخاذ گردد.

گفتنی است، در پایان، به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود تاریخی و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور فرماندار اصفهان، از آزادگان سرافراز منطقه قهاب شمالی تجلیل شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =