فرماندار اصفهان دسترسی به اخبار انتخاباتی را بسیار حائز اهمیت دانست

فرماندار اصفهان عنوان کرد: حوزه های فرعی انتهابات صرفا نسبت به اعلام آمار و ارقام مربوط به حوزه انتخابیه خود اقدام کرده و از اعلام آمار و ارقام مربوط به کل حوزه انتخابیه اجتناب نمایند تا در این خصوص دچار تناقض نشویم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (سه شنبه) جلسه کارگروه امور اجرایی انتخابات به ریاست فرماندار اصفهان و با حضور فرمانداران ۴ شهرستان جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه به منظور هم اندیشی پیرامون مسائل انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و بیان نقطه نظرات فرمانداران این ۴ شهرستان برگزار گردید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، تصریح کرد: ما در حوزه اصلی انتخابات باید در دو بخش مواردی که الزام قانونی دارد و مواردی که الزام قانونی ندارد،  باید با حوزه های فرعی تعامل و هماهنگی داشته باشیم.

فرماندار اصفهان افزود: به منظور تأیید صلاحیت ها و رسیدگی ها، شهرستان های ۴گانه نسبت به معرفی پیشنهادات خود برای هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه متشکل از معتمدین حوزه های فرعی اقدام نمایند تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

احمدی با اشاره به اهمیت دسترسی به اخبار انتخاباتی مندرج در سامانه، عنوان کرد: حوزه امنیت، سیاسی و اجتماعی اخبار مربوط به رفتارهای انتخاباتی در فرآیندهای کل انتخابات مرکز حوزه انتخابیه تأثیر دارد، از این رو بایستی این اخبار را به طرق مختلف با یکدیگر به اشتراک گذاریم.

وی افزود: با همکاری یکدیگر، اقدامات مقتضی پیرامون آموزش رابطین و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی صورت پذیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: در فرآیند انتخابات می توانیم با استناد به ماده ۱۱ از ظرفیت دستگاه های اجرایی استانی استفاده کنیم.

وی افزود: حوزه های فرعی انتهابات صرفا نسبت به اعلام آمار و ارقام مربوط به حوزه انتخابیه خود اقدام کرده و از اعلام آمار و ارقام مربوط به کل حوزه انتخابیه اجتناب نمایند تا در این خصوص دچار تناقض نشویم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: موضوع مشارکت به صورت منطقه ای و موضوعی در اصفهان پیگیری می شود که شهرستان های ۴گانه نیز می توانند این روند را ادامه دهند.

احمدی  با تأکید بر اینکه ما باید سطح آمادگی حوزه های فرعی را برای برگزاری الکترونیکی انتخابات بدانیم تا بر این اساس، تصمیماتی که در جلسات استان اخذ می شود، منطقی باشد، اظهار داشت: در حوزه اصلی انتخابات در ارتباط با حوزه های فرعی و حتی مناطق شهرستان، اصل بر عدم تمرکز است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =