فرماندار اصفهان: اقتصاد، تولید، علم آموزی و آسایش و آرامش مردم مرهون امنیت است

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: همه ما باید خود را موظف بدانیم که عضوی از بسیج هستیم و کنگره شهدا نیز ذیل سیاستگذاری های بسیج و سپاه عمل می کند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کنگره شهدای خوراسگان، با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد توطئه و طراحی های پیچیده ای علیه نظام  و کشور ما بوده اند، اظهار داشت: اقتصاد، تولید، علم آموزی و آسایش و آرامش مردم مرهون امنیت جامعه است و نیروهای نظامی و انتظامی نقش بسزایی در برقراری امنیت ایفا می نمایند.

فرماندار اصفهان افزود: اقدامات مثبتی در حوزه عفاف و حجاب انجام و زیرساخت ها و ظرفیت های خوبی در این راستا به کار گرفته شده است.

احمدی همدلی، وحدت، محور قرار دادن بسیج و قدردانی از شرایط موجود را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید خود را موظف بدانیم که عضوی از بسیج هستیم و کنگره شهدا نیز ذیل سیاستگذاری های بسیج و سپاه عمل می کند.

وی افزود: سیاست های کنگره بایستی اینگونه باشد که نخبگان حوزه های مختلف را انتخاب و از آنها تقدیر کنیم و بخواهیم که اقداماتشان را به نام شهدا انجام دهند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 13 =