فرماندار اصفهان: اگر دانشجویان نسبت به طراحی توطئه های دشمنان به خوبی آگاه و توجیه شوند قطعا با آنها همراهی نخواهند کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: قواعد و ضوابط دانشگاه در ابتدای سال تحصیلی باید به دانشجویان اعلام شود و وضعیت عفاف و حجاب با دقت مورد بررسی قرار گیرد چراکه رعایت حجاب و عفاف حکم شرعی و سیاسی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان، با بیان اینکه فلسفه برگزاری این جلسه، توجه به علم و دانشجو است، اظهار داشت: صرفا اقشار هدف می توانند به خوبی تلاش کنند تا توطئه های شوم دشمنان خنثی شود، از این رو اگر توطئه ای برای دانشگاه طراحی شده است، بهترین افرادی که می توانند در این خصوص مقابله کنند، اساتید و دانشجویان هستند که تاکنون هم همین گونه بوده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اگر دانشجویان نسبت به طراحی توطئه های دشمنان به خوبی آگاه و توجیه شوند، قطعا با آنها همراهی نخواهند کرد، تأکید کرد: ما تنها باید بستر مقابله دانشجویان با طراحی توطئه های دشمنان را فراهم سازیم.

احمدی افزود: صرفا دانشجویان می توانند حرکت علمی کشور را تسریع کنند و همراهی لازم را با جریان انقلاب برای تعالی جامعه و کشور داشته باشد و ما نیز بایستی بسترساز این مهم باشیم.

وی تأکید کرد: ما باید اقدامات و شگفتی های مثبتی را در دانشگاه ایجاد کنیم که عالم گیر شود چه بسی چنین هم شده است.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم انجام اقدامات سلبی و ایجابی برای برقراری نظم و امنیت در فضای دانشگاه، افزود: استفاده از ظرفیت های بسیج، تشکل ها و هیأت های دانشجویی و نهاد رهبری در حوزه ایجابی و استفاده از ظرفیت های قانونی در حوزه سلبی برای برقراری نظم و امنیت در دانشگاه ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

احمدی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه عفاف و حجاب در دانشگاه، عنوان کرد: قواعد و ضوابط دانشگاه در ابتدای سال تحصیلی باید به دانشجویان اعلام شود و وضعیت عفاف و حجاب با دقت مورد بررسی قرار گیرد چراکه رعایت حجاب و عفاف حکم شرعی و سیاسی است.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 15 =