فرماندار اصفهان: ما مسائل و مشکلات ادیان و مذاهب مختلف را با جدیت پیگیری خواهیم کرد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: ویژگی شاخص هموطنان با ادیان و مذاهب مختلف، قانون مندی و قانون مداری آنهاست.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هم اندیشی با نماینده ادیان و مذاهب مختلف پیرامون معتمدین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هموطنان با مذاهب و گرایش های مذهبی مختلف به استقلال کشور علاقمندند که نمونه بارز آن حضور آنها در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: هموطنان ما از مذاهب و ادیان مختلف همواره با حضور در عرصه های گوناگون و انسجام ملی باعث خنثی سازی و برملا شدن توطئه های شوم دشمنان شده اند و بحمد الله این همدلی، هماهنگی و دلبستگی به میهن روز به روز در حال افزایش است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مردم خود برگزارکننده انتخابات هستند، افزود: هرچه نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند، آرمان مشترک همه ادیان و مذاهب کشور که تعالی، رشد و توسعه کشور است، محقق خواهد شد.

احمدی از آمار ثبت نام و مشارکت بالای داوطلبان ادیان و مذاهب مختلف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها بخوبی و با مشارکت حداکثری برگزار گردد.

وی افزود: ویژگی شاخص هموطنان با ادیان و مذاهب مختلف، قانون مندی و قانون مداری آنهاست و مسائل و مشکلات آنان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 19 =