فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید کتابخوانی را ترویج کنیم

فرماندار اصفهان اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی با همکاری مقر کتاب در  هفته کتابخوانی نسبت به تقدیر از کتابخوان های موفق اقدام نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان، با بیان اینکه نهاد کتابخانه ها وظیفه تجهیز، به روز رسانی و اداره کتابخانه ها را برعهده دارد، عنوان کرد: منابع و هزینه های کتابخانه ها از حق عضویت، نیم درصد درآمد شهرداری ها و از اعتبارات ملی تأمین می گردد.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید کتابخوانی و استفاده از کتاب را ترویج نماییم و این مهم یکی از برنامه ها و اهداف انجمن کتابخانه های عمومی باشد.

احمدی با تأکید بر اینکه کتابخانه های ما باید فعال شوند، افزود: مقر کتاب به عنوان یکی از مجموعه های مرتبط است که انجمن کتابخانه های عمومی باید هماهنگی و هم افزایی لازم را با آن داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخشی از نیم درصد پرداختی شهرداری ها به بعضی از هزینه های مقر کتاب اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: هر اندازه کتابخوانی را ترویج کنیم قطعا از بسیاری از آسیب ها می کاهیم و بستر را برای ارتقاء سطح علم، دانش و سواد فراهم می سازیم.

احمدی اظهار داشت: نهاد کتابخانه های عمومی با همکاری مقر کتاب در  هفته کتابخوانی نسبت به تقدیر از کتابخوان های موفق اقدام نمایند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =