فرماندار اصفهان: هدف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نشان دادن حضور پرشور مردم در صحنه و امیدوار کردن آنها به آینده است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسترساز حضور مردم در عرصه های مختلف دینی و انقلابی است و بسیاری از هماهنگی ها برای اجرای مراسمات و نشان دادن حضور پرشور و عظمت مردم در عرصه های مختلف را انجام می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه نماد مردمی بودن این انقلاب، حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: عرصه های مختلف حضور مردم نشان دهنده آن است که انقلاب زنده است و مردم همواره در صحنه های حمایت از نظام و انقلاب حضور پرشور دارند.

فرماندار اصفهان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسترساز حضور مردم در عرصه های مختلف دینی و انقلابی است و بسیاری از هماهنگی ها برای اجرای مراسمات و نشان دادن حضور پرشور و عظمت مردم در عرصه های مختلف را انجام می دهد.

احمدی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان تاکنون نا امید کردن و دور کردن مردم از دین و انقلاب بوده است، تأکید کرد: باتوجه به توطئه ها و طراحی های پیچیده دشمنان علیه کشور ما، برنامه ها و طراحی های ما نیز باید پیچیده و ویژه باشد.

وی افزود: هدف اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نشان دادن حضور پرشور مردم در صحنه و امیدوار کردن آنها به آینده بوده است.

گفتنی است، در آیینی با حضور سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، احمدی فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان اصفهان، از زحمات محمدعلی احمدی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ناجی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان معرفی شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =