پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک وحدت

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد بن عبد الله (ص) و ولادت با سعادت سلاله پاک و گرامی آن وجود بزرگوار، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را  به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد بن عبد الله (ص) و ولادت با سعادت سلاله پاک و گرامی آن وجود بزرگوار، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را  به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوای روحبخش «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است. هفته وحدت پیام آور این است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک حضرتش، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می‌کنند.

اینجانب میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد بن عبد الله (ص) و ولادت با سعادت سلاله پاک و گرامی آن وجود بزرگوار، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به عموم شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر، عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند.

                                                                                                                      محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =