پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت اجتماعی بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت اجتماعی بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متنی این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند سبحان و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) همواره در خط مقدم ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان عزیز حرکت کرده و نیرویی قابل اتکاء و مطمئن برای هموطنان در برابر برخی حوادث بوده است.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش های ارزنده دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت در جامعه بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امید است در سایه رهنمودهای خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

                                                                                                                       محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =