حضور فرماندار اصفهان در مراسم بزرگداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و یادواره ۸۶ شهید دبیرستان پسرانه سعدی

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید با یکدیگر متحد شویم و نگذاریم توطئه های شوم دشمنان علیه کشور ما محقق شود.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در دبیرستان پسرانه ماندگار نمونه مردمی سعدی واقع در ناحیه ۳ آموزش و پرورش اصفهان، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مدرسه، با شرکت در مراسم بزرگداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان و یادواره ۸۶ شهید والامقام دبیرستان سعدی، با تأکید بر اهمیت تبیین بزرگداشت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۵ آبان ماه روز بزرگ و از ایام الله است که در این روز ۳۷۰ شهید تشییع و در همان روز تعداد زیادی برای دفاع از مرزها و حفظ کشور و ادامه راه شهدای عالیقدر عازم جبهه های حق علیه باطل شدند، از این رو بزرگداشت این روز بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار اصفهان افزود: ۲۵ آبان به ما درس بصیرت، آگاهی، زمان شناسی و ولایتمداری می دهد که با وجود اینها کشور ما از توطئه های دشمنان حفظ می شود. .

احمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، ۸۶ نفر از این دبیرستان عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تأکید کرد: ما باید با یکدیگر متحد شویم و نگذاریم توطئه های شوم دشمنان علیه کشور ما محقق شود و دانش آموزان این دبیرستان باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و راه درست را از نادرست تشخیص دهند و افتخارآفرینان کشور باشند.

گفتنی است با حضور فرماندار اصفهان، زنگ حماسه و ایثار در دبیرستان ماندگار نمونه مردمی سعدی به صدا در آمد.

لازم به ذکر است، با حضور فرماندار اصفهان، از دانش آموزان ممتاز این دبیرستان تقدیر شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =