فرماندار اصفهان: اقناع نخبگان و مؤثرین بازار اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برگزاری انتخابات، نظارت بر انتخابات، رسیدگی به شکایات و اعلام نتایج انتخابات برعهده کمیته اجرایی تشکیل هیأت امنای بازار اصفهان است که این مهم در روزهای آینده انجام خواهد شد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کمیته اجرایی تشکیل هیأت امنای بازار اصفهان که پیرامون نهایی سازی فرآیند اجرای انتخابات برگزار شد، با بیان اینکه خط قرمز ما انقلاب و ولایت است، اظهار داشت: انتخابات هیأت امنای بازار پایه ریزی اقدامی اساسی و بنیادی است و در این خصوص علاوه بر اینکه باید  انعطاف پذیر باشیم، باید دقت کافی نیز داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم اقناع نخبگان و مؤثرین بازار، افزود: بحمد الله جلسات خوبی بین مؤثرین بازار برگزار شده و این روند برای دیگر افراد که در موضوع بازار دخیل هستند همچون حوزه علمیه و یا برخی از علما، انجام و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت پذیرد.

احمدی عنوان کرد: تلاش کنیم که منطقه بندی بازار به گونه ای باشد که در تنظیم اساسنامه تغییر چندانی اعمال نشود، چراکه این تغییرات باعث سلب اعتماد می شود.

فرماندار اصفهان افزود: برگزاری انتخابات، نظارت بر انتخابات، رسیدگی به شکایات و اعلام نتایج انتخابات برعهده کمیته اجرایی تشکیل هیأت امنای بازار اصفهان است که این مهم در روزهای آینده انجام خواهد شد.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =