فرماندار اصفهان بر لزوم تشکیل هیأت اندیشه ورز توسط معتمدین پیشکسوت مناطق مختلف تأکید کرد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: پیشکسوتان انتخابات بایستی راهنما، مشاور و همراه جوانان در برگزاری انتخابات باشند و از آنها نظرخواهی و پشتیبانی کنند تا جوانان بتوانند ابتکار عمل لازم را عملیاتی و اجرایی نمایند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با معتمدین پیشکسوت  مناطق ۲۰گانه اصفهان، تصریح کرد: ما بایستی از تجربیات معتمدین پیشکسوت در عرصه های مختلف انتخابات بهره ببریم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما در برگزاری انتخابات نیازمند تحولی هستیم که مستلزم تجربه و جوان گرایی است، افزود: پیشکسوتان انتخابات بایستی راهنما، مشاور و همراه جوانان در برگزاری انتخابات باشند و از آنها نظرخواهی و پشتیبانی کنند تا جوانان بتوانند ابتکار عمل لازم را عملیاتی و اجرایی نمایند.

احمدی بر لزوم تشکیل هیأت اندیشه ورز توسط معتمدین پیشکسوت مناطق مختلف اصفهان، تأکید کرد و گفت: معتمدین پیشکسوت جلساتی را برگزار و ایده هایی را مطرح کنند تا جوانان آنها را اجرایی نمایند.

وی افزود: معتمدین پیشکسوت در جلسات ستادهای مناطق حضور یابند و تجربیات خود در انتخابات را در اختیار اعضای ستاد قرار دهند.

فرماندار اصفهان پیرامون مشارکت مردم در انتخابات نیز تصریح کرد: نظرسنجی های انجام شده تاکنون برای مشارکت مردم در انتخابات امیدبخش بوده است، از این رو دستگاه ها و نهادهای دولتی و مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات باید طرح داشته باشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =