فرماندار اصفهان: بعضی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورت ضرورت به فرمانداری دعوت و توسط هیأت اجرایی انتخابات با آنها مصاحبه می شود

فرماندار اصفهان اظهار داشت: بعضی از داوطلبان در صورت ضرورت به فرمانداری دعوت و به طور حضوری توسط هیأت اجرایی با آنها مصاحبه می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشست هیأت اجرایی انتخابات، با بیان اینکه طبق قانون، نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۸ آبان ماه اعلام خواهد شد، عنوان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز و یا تأیید نشده، می توانند اعتراض خود را به هیأت نظارت استان اعلام کرده و پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهند.

فرماندار اصفهان افزود: بعضی از داوطلبان در صورت ضرورت به فرمانداری دعوت و به طور حضوری توسط هیأت اجرایی با آنها مصاحبه می شود.

وی با بیان اینکه صلاحیت ۵۵۰ داوطلب تاکنون توسط هیأت اجرایی بررسی شده است، تصریح کرد: از ۷۲۵ داوطلبی که ثبت نام خود را قطعی کردند تاکنون ۷ داوطلب با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کرده اند و روند بررسی صلاحیت مابقی داوطلبان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

احمدی با اشاره به ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز خاطرنشان کرد: نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از یکشنبه ۱۴ آبان ماه آغاز شد و تا شنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تا پایان روز سه شنبه، ۸ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =