فرماندار اصفهان بهره گیری از ظرفیت معنوی گلستان شهدای اصفهان را بسیار حائز اهمیت دانست

فرماندار اصفهان تصریح کرد: برای ساماندهی موضوعات فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت موجود، فعالیت ها و برنامه های گلستان شهدای اصفهان می تواند الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا (گلستان شهدای اصفهان)، با بیان اینکه گلستان شهدای اصفهان دارای ویژگی های منحصر بفردی است، عنوان کرد: گلستان شهدای اصفهان به لحاظ تعداد شهدایی که در آن مدفون هستند و هم به لحاظ منطقه آن یعنی مرکزیت شهر و قرار داشتن در مجاورت آرامستان تاریخی جهان اسلام (تخت فولاد)، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بایستی از این ظرفیت معنوی به بهترین نحو استفاده شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان پایتخت ایثار و شهادت است، افزود: همه دستگاه ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند و برای انجام امور مربوط به گلستان شهدا با یکدیگر هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

احمدی تأکید کرد: موضوع روشنایی گلستان شهدا، ازجمله مواردی است که باید با جدیت پیگیری گردد.

وی افزود: ایمنی خیمه گلستان شهدا، ساماندهی قاب تصاویر شهدا، تعمیر و بازسازی سنگ مزار شهدا، فضاسازی و نورپردازی فضای عمومی گلستان شهدا و رفع مشکل مربوط به صوت، ازجمله مواردی است که توجه به آنها بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: برای ساماندهی موضوعات فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت موجود، فعالیت ها و برنامه های گلستان شهدای اصفهان می تواند الگویی برای دیگر نقاط کشور باشد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شانزده =