فرماندار اصفهان خبر داد: تاکنون ۴۰۰ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیأت اجرایی حوزه انتخابیه اصفهان بررسی صلاحیت شده اند

فرماندار اصفهان تصریح کرد: هیأت اجرایی تا ۱۸ آبان ماه بررسی صلاحیت ها را اعلام خواهد کرد و نتایج به داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید می شوند، اعلام می گردد و داوطلبین احراز یا تأیید صلاحیت شده نیز با کد رهگیری می توانند نتایج را پیگیری کنند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اصفهان، با بیان اینکه ۷۲۵ داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اصفهان نام نویسی کردند که ۵ نفر از آنها با مراجعه به فرمانداری انصراف خود را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: هیأت اجرایی که متشکل از معتمدین محلی است در حال بررسی صلاحیت ۷۰۰ داوطلب دیگر هستند که نتایج بررسی ها در روزهای آتی مشخص می گردد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تاکنون صلاحیت ۴۰۰ داوطلب بررسی شده که ان شاء الله در روزهای آتی مابقی نیز تعیین صلاحیت خواهند شد، افزود: تعدادی از این داوطلبان احراز صلاحیت شده و مابقی به دلیل عدم بارگذاری کامل مدارک در هنگام ثبت نام احراز صلاحیت نشده اند که می توانند علت را جویا شده و اعتراض خود را به هیأت نظارت اعلام نمایند.

احمدی تصریح کرد: هیأت اجرایی تا ۱۸ آبان ماه بررسی صلاحیت ها را اعلام خواهد کرد و نتایج به داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید می شوند، اعلام می گردد و داوطلبین احراز یا تأیید صلاحیت شده نیز با کد رهگیری می توانند نتایج را پیگیری کنند.

وی پیرامون ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: نام نویسی از واجدین شرایط و داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا ۲۰ آبان ماه، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در فرمانداری اصفهان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان اصفهان، انجام خواهد شد.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری می توانند جهت ثبت نام در تاریخ و زمان تعیین شده علاوه بر فرمانداری اصفهان، به وزارت کشور و یا فرمانداری قم نیز مراجعه نمایند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =