فرماندار اصفهان: رأی جوانان و رأی اولی ها در پیشرفت و تعالی کشور بسیار تأثیرگذار است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: رأی جوانان همواره برای پیشرفت و تعالی کشور تأثیرگذار بوده و رأی جوانان و رأی اولی ها آغاز حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی، تعالی کشور و برای رسیدن به اهدافی که شهدای والامقام خون خود را برای آن تقدیم کردند، است و این مهم از طریق بهره گیری از نظرات جوانان محقق خواهد شد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) با بیان اینکه یکی از راهبردهایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای انتخابات پیش رو ابلاغ فرمودند، مشارکت است، عنوان کرد: ما علاوه بر اینکه بایستی برای رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات برنامه داشته باشیم، برای مشارکت آحاد مردم و واجدین شرایط در انتخابات نیز بایستی تدبیر نماییم.

فرماندار اصفهان افزود: اصلی ترین موضوعی که در جلسات هم اندیشی با دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی دنبال می کنیم، این است که از طریق ارتباط با آحاد مردم و گروه های مختلف شغلی تلاش کنیم تأثیر رأی مردم و حضور آنها پای صندوق های اخذ رأی در ثبات و پیشرفت کشور را تبیین کنیم.

احمدی با بیان اینکه جلساتی به تفکیک با دستگاه های اجرایی برگزار می گردد تا علاوه بر خدمت ویژه به مردم، تلاش برای ارتباط مؤثر با مرتبطین آنها در گروه های مردمی برای افزایش مشارکت در انتخابات صورت پذیرد، تصریح کرد: آنچه که پیش بینی می شود با ساختارهایی که پیش بینی شده و با ارتباطات قوی که قرار است اجرایی گردد، ان شاء الله شاهد برنامه های متنوع و مبتکرانه توسط دستگاه های مختلف برای تحقق هدف مهم ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهیم بود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «دشمن توپخانه های خود را برای نا امید کردن جوانان و نوجوانان مشغول به کار کرده است»، اظهار داشت: رأی جوانان همواره برای پیشرفت و تعالی کشور تأثیرگذار بوده و رأی جوانان و رأی اولی ها آغاز حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی، تعالی کشور و برای رسیدن به اهدافی که شهدای والامقام خون خود را برای آن تقدیم کردند، است و این مهم از طریق بهره گیری از نظرات جوانان محقق خواهد شد.

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: ما در هیأت اجرایی تلاش کردیم از جوانان نیز بهره بگیریم و در عرصه برگزاری و اجرای انتخابات نیز تلاش می کنیم حتی عوامل اجرایی پای صندوق های اخذ رأی نیز از جوانان استفاده کنیم که خود نقش آفرین باشند و بدانند که انتخابات، انتخابات سالمی است و ناظرین و مجریان از بین مردمن و با مشارکت بالا می توانند تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی کشور داشته باشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =