پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک، سالروز ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاش بی منتشان وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

جامعه پرستاری ، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از ایثار و محبت و شیفته خدمت است؛ پرستاری از بیماران، رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینب وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمتی آن را به دوش می کشد. بی تردید، خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.

اینجانب، فرارسیدن ولادت باسعادت بزرگ بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به یکایک پرستاران و منادیان ایمان و انسانیت بالاخص پرستاران شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون الهی را برای تمامی زحمتکشان این عرصه، از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =