پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را به آحاد بسیجیان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را به آحاد بسیجیان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج مظهر پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران و منظومه ای فکری است که در همه عرصه‌های فرهنگی ،اجتماعی،علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، نیل به اهداف

بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد. بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

بدینوسیله، هفته بسیج را به آحاد بسیجیان، دلاورمردان، ایثارگران و مجاهدان شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =