با حضور فرماندار اصفهان، کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه در روستای جلادران به زمین زده شد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تأمین نیازهای آموزش و پرورش مستلزم مشارکت مردم است و انصافا خیرین در این عرصه خوش درخشیده اند و پیگیری های آنها برای تأمین نیازهای آموزش و پرورش شایسته تقدیر است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین کلنگ زنی مدرسه ۴کلاسه گروه صنعتی چدن سازان، با بیان اینکه اگر همکاری و همراهی مردم نبود، اقدامات دولت در عرصه های مختلف با موفقیت همراه نبود، خاطرنشان کرد: مشارکت خیرین برای ساخت مدرسه، مصداق بارز حضور مردم در برنامه های مختلف بالاخص در آموزش و پرورش است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما در نقاط مختلف کشور بالاخص در شهرستان اصفهان نیازهایی برای احداث، نوسازی و بازسازی مدارس داریم، افزود: تأمین این نیازها مستلزم مشارکت مردم است و انصافا خیرین در این عرصه خوش درخشیده اند و پیگیری های آنها برای تأمین نیازهای آموزش و پرورش شایسته تقدیر است.

احمدی با اشاره به عزم و اراده دولت سیزدهم برای رفع مسائل و مشکلات روستاها، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در سطح شهرستان برای روستای جلادران به طور ویژه برنامه ریزی شده است که انتظار داریم سال آینده این روستا با امسال متفاوت باشد.

گفتنی است، با حضور فرماندار اصفهان، کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه گروه صنعتی چدن سازان در روستای جلادران در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۳۷ متر مربع با مشارکت گروه صنعتی چدن سازان به زمین زده شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =