حضور فرماندار اصفهان در یادواره شهدای معلم و دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان

فرماندار اصفهان اظهار داشت: الگوهای بسیار خوبی را از بین دختران و پسران دانش آموز شهید داریم که فداکارانه در عرصه های مختلف انقلاب و در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستادند، جهاد و مقاومت کردند که الگوهای خوبی برای دانش آموزان هستند و باید مورد مطالعه قرار گیرند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه یادواره شهدای معلم و دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما برای اینکه هر حرکتی را بشناسیم و درستی آن حرکت را تشخیص دهیم و در آن مسیر گام برداریم، بایستی مطالعه داشته باشیم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید تاریخ انقلاب اسلامی را مورد مطالعه قرار دهند تا ببینند چه بودیم، چه شدیم و چرا مقاومت کردیم، افزود: اگر چرایی مقاومت را بدانیم حتما در آن مسیر بیش از پیش گام بر می داریم.

احمدی تصریح کرد: دانش آموزان با بررسی و شناخت تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می توانند ادامه این مسیر را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه شناخت شهدایی که در این مسیر جان خود را فدا کردند بسیار ارزشمند و مهم است، افزود: الگوهای بسیار خوبی را از بین دختران و پسران دانش آموز شهید داریم که فداکارانه در عرصه های مختلف انقلاب و در مقابل زیاده خواهی های دشمن ایستادند، جهاد و مقاومت کردند که الگوهای خوبی برای دانش آموزان هستند و باید مورد مطالعه قرار گیرند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =