فرماندار اصفهان از تشکیل قرارگاه مرکزی برای دعوت از هادیان و سخنرانان سیاسی و بصیرتی و هماهنگی و اعزام آنها به دستگاه های اجرایی خبر داد

فرماندار اصفهان تصریح کرد: مخاطبین دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می توانند نقش مؤثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند که بایستی با ارتباط صحیح با آنها این بستر را فراهم سازیم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کمیته مشارکت در انتخابات که پیرامون هماهنگی و اعزام هادیان و سخنرانان سیاسی و بصیرتی به دستگاه های اجرایی برگزار شد، تأکید کرد: تیم قوی و پیگیر برای افزایش مشارکت ها توسط ۴۰۰ گروه شغلی تعیین و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد و از اولویت های موجود غفلت نشود.

فرماندار اصفهان بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود برای یکسان سازی محتواها و کار میدانی به منظور افزایش مشارکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: با شناسایی ظرفیت های خوب موجود، تیمی برای یکسان سازی محتواها و کار میدانی در این راستا تشکیل و پیگیری های لازم صورت پذیرد که این مهم می تواند در مشارکت حداکثری و افزایش آراء تأثیر بسزایی داشته باشد.

احمدی تصریح کرد: مخاطبین دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی می توانند نقش مؤثری در افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشند که بایستی با ارتباط صحیح با آنها این بستر را فراهم سازیم.

وی افزود: قرارگاه مرکزی برای دعوت از هادیان و سخنرانان سیاسی و بصیرتی و هماهنگی و اعزام آنها به دستگاه ها تشکیل گردید.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =