فرماندار اصفهان با خانواده معزز شهیدان والامقام بانکی دیدار و گفتگو کرد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید با ترویج روحیه ایثار و شهادت و ارائه بهترین خدمات به مردم، دین خود را نسبت به شهدا و خانواده معزز ایشان ادا کنیم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان همزمان با شب شهادت جانسوز بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در منزل شهیدان سید مهدی و سید علی بانکی، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای عالیقدر ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم، با خانواده این دو شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در حاشیه این دیدار، عنوان کرد: علیرغم اینکه خانواده معظم شهدا هیچگونه توقعی ندارند، بایستی به آنها توجه بیشتری شود، چراکه امنیت و آسایش ما مدیون خون شهدای عالیقدر و خانواده معزز ایشان است.

احمدی افزود: ما باید با ترویج روحیه ایثار و شهادت و ارائه بهترین خدمات به مردم، دین خود را نسبت به شهدا و خانواده معزز ایشان ادا کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران می تواند با بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود در شهرستان نسبت به خدمت بیشتر به خانواده معزز شهدا اقدام نماید.

گفتنی است، برادران شهید سید مهدی بانکی در عملیات فتح المبین و سید علی بانکی نیز در عملیات محرم در سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =