فرماندار اصفهان: بی طرفی یکی از قواعد اصلی ما در برگزاری انتخابات است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اعضای شعب باید افرادی با انگیزه و علاقمند باشند و در انتخاب اعضای شعب هیچگونه نگرش و گرایش سیاسی نداشته باشیم.

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان، با بیان اینکه ما در انجام کارهای دشوار بایستی به ائمه اطهار (علیهم السلام) متوسل شویم، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در دوره های مختلف دارای حساسیت های خاصی بوده است،، از این رو برای پیشبرد بهتر امور و برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو نیز بایستی به ائمه اطهار (علیهم السلام) متوسل شویم و از ایشان کمک بگیریم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه رؤسای ستادهای مناطق از بین معتمدین مردمی و مصداق برگزاری انتخابات مردمی هستند، افزود: باید امور را به خود مردم بسپاریم چراکه مردم به خوبی به ما کمک می کنند.

وی با بیان اینکه سیاست و جهتگیری ما اینگونه باشد که اگر کارمندی را هم انتخاب کردیم، کارمندی است که دارای انگیزه بوده و در محل و منطقه وجیه است، عنوان کرد: مظهر انتخاباتی که مردم برگزار و نظارت می کنند، خود رؤسای ستادهای مناطق مختلف انتخابات و اعضای ستادها و شعب اخذ رأی هستند.

فرماندار اصفهان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «دست اندر کاران انتخابات نباید جهتگیری داشته باشند»، تأکید کرد: بی طرفی، یکی از قواعد اصلی ما در برگزاری انتخابات است و در همه زمینه ها بایستی در این خصوص مراقبت کنیم.

احمدی با بیان اینکه ما نیازمند ابتکار عمل در برگزاری انتخابات هستیم، افزود: ما فرآیند برگزاری انتخابات را همچنان طبق روش های ارزشمند و تجربه شده گذشته به پیش می بریم اما جوانان هستند که می توانند کار ابتکاری انجام دهند از این رو بایستی از آنها در ستادها و شعب استفاده کنیم و ابتکارات و خلاقیت ها را نهادینه نماییم.

وی با بیان اینکه کمیته مشارکت ها نیازمند شبکه سازی و شبکه سازی نیازمند ظرفیت شناسی است، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، می توانیم با برنامه های مختلف با ۴۰۰ گروه شغلی به منظور افزایش مشارکت ها ارتباط برقرار کنیم که این مهم از طریق رؤسای ستادهای مناطق امکان پذیر است و باید پیگیری های لازم در این خصوص انجام گردد.

فرماندار اصفهان از دسترسی رؤسای ستادهای مناطق به سامانه جامع انتخابات خبر داد و گفت: اطلاعات مربوط به اعضای شعب بایستی در این سامانه بارگذاری گردد.

احمدی افزود: اعضای شعب باید افرادی با انگیزه و علاقمند باشند و در انتخاب اعضای شعب هیچگونه نگرش و گرایش سیاسی نداشته باشیم.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =