فرماندار اصفهان: حضور شهدای گمنام گامی مؤثر و توشه ای ارزشمند برای اتصال دل های مردم به سمت مسیر شهدا و ارزش های والای انقلاب اسلامی است

فرماندار اصفهان خواستار تشکیل کمیته دانش آموزی در سطح مدارس، مراکز دانشگاهی، مساجد، محلات و هیئات مذهبی به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر برای استفاده از فیوضات این شهیدان شد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست ستاد برنامه ریزی و بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: هر موقع رسانه‌های بیگانه در کشور ما موج ناامیدی را منتشر می‌کنند، خداوند نور امیدی می‌فرستد تا به ملت امید دهد و انقلاب اسلامی را تقویت کند.

فرماندار اصفهان افزود: امسال در ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیازمندیم دست خود را به سمت حضرت زهرا (س) و شهدای گمنام دراز کرده و از ایشان استمداد کنیم و بر این باور هستیم که شهدای گمنام می توانند تحول ایجاد کنند.

احمدی عنوان کرد: حضور شهدا گامی موثر و توشه ای ارزشمند برای اتصال دلهای مردم به سمت مسیر شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی همچنین خواستار تشکیل کمیته دانش آموزی در سطح مدارس، مراکز دانشگاهی، مساجد، محلات و هیئات مذهبی به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر برای استفاده از فیوضات این شهیدان شد.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان نیز در این نشست، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز «شهید گمنام»، اظهار داشت: پیش از این تشییع شهدای گمنام در ۲ مناسبت سالروز شهادت امام صادق (عو شهادت حضرت زهرا (س) انجام می‌شد ولی با نامگذاری روز شهادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز شهید گمنام هر ساله در این روز تشییع شهدای گمنام به صورت کشوری انجام می‌شود.

 وی اضافه کرد: همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) مراسم وداع با شهدا در شهر اصفهان انجام خواهد شد و در صبح روز شهادت نیز پیکر ۱۲ شهید در اصفهان تشییع می‌شود.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: بعد از تشییع شهدا در اصفهان پنج شهید برای تدفین به شهرهای کاشان، فلاورجان، جرقویه، فریدونشهر و شاهین شهر منتقل خواهند شد و هفت شهید دیگر در شهر اصفهان در مرکز صدا و سیما، تیپ ۴۴ و ۵۵ توپخانه ارتش و همچنین چهار پارک شهید رجایی، قلمستان، لاله و گل محمدی تدفین خواهند شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =