فرماندار اصفهان: زبان آموزی با حفظ و پاسداشت زبان فارسی یک ضرورت است

فرماندار اصفهان عنوان کرد: زبان آموزی با حفظ و پاسداشت زبان فارسی یک ضرورت است چراکه فراگیری زبان های مختلف در انتقال پیام انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از کانون زبان ایران، اظهار داشت: زبان آموزی یکی از مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد و بایستی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان تلاش برای کیفیت بخشی به آموزش در کانون زبان را شایسته تقدیر دانست و افزود: کانون زبان در امر زبان آموزی به کیفیت توجه بسیاری داشته از این رو علاقمندان و متقاضیان زیادی دارد.

احمدی با تأکید بر توجه به پاسداشت زبان فارسی در کانون زبان، عنوان کرد: زبان آموزی با حفظ و پاسداشت زبان فارسی یک ضرورت است چراکه فراگیری زبان های مختلف در انتقال پیام انقلاب اسلامی بسیار تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر لزوم معرفی بیشتر کانون زبان ایران به جامعه، افزود: کانون زبان می تواند از ظرفیت دیگر دستگاه ها بالاخص آموزش و پرورش در زمینه های مختلف استفاده کند.

گفتنی است، کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۰۴ تأسیس شده و به آموزش زبان های مختلف می پردازد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =