فرماندار اصفهان: هرکجا که از نقطه نظرات تشکل ها بهره گرفته ایم، در تصمیمات اجرایی موفق بوده ایم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اقدامات دستی روزانه که انجام می شود، احصاء و جمع بندی و در سامانه الکترونیکی بارگذاری گردد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه ساماندهی میادین میوه و تره بار اصفهان، خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر جلسات مربوط به ساماندهی میادین میوه و تره بار با دستورکارهای مختلف به طور مجزا بسیار حائز اهمیت است و بایستی با دقت و قوت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار اصفهان با اشاره به سامانه الکترونیکی ورود و خروج کالا به میادین میوه و تره بار، افزود: باید براساس واقعیت های موجود، هدف از الکترونیکی کردن و تشکیل سامانه برای میادین میوه و تره بار را مشخص و در این راستا برنامه ریزی نماییم.

احمدی تأکید کرد: نگاه ما به این سامانه و نرم افزار نگاه سلبی نباشد بلکه تلاش کنیم با توجیه و اقناع سازی، صنوف و گروه های مختلف شغلی را همراه کنیم.

وی تصریح کرد: ما زمانی در الکترونیکی کردن میادین میوه و تره بار موفق می شویم که موضوع را به طور جامع و از مبدا تا مرحله توزیع در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار اصفهان افزود: کارگروهی با حضور دستگاه های ذی ربط و با مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار و نظارت جهاد کشاورزی با نگاه جامع به موضوع تشکیل و آنچه را که می خواهیم و یا عرضه می کنیم، پیگیری نماییم.

احمدی با اشاره به احصاء فرآیندهای دستی به منظور الکترونیکی کردن ورود و خروج کالا به میادین میوه و تره بار، عنوان کرد: اقدامات دستی روزانه که انجام می شود، احصاء و جمع بندی و در سامانه الکترونیکی بارگذاری گردد.

وی خاطرنشان کرد: هرکجا که ما از تشکل های مرتبط و یا نقطه نظرات آنها بهره گرفته ایم، در تصمیمات اجرایی موفق بوده ایم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دوازده =